Verzending

Op werkdagen voor 15.30 uur besteld is dezelfde dag verzonden!

NL: de levertijd binnen Nederland bedraagt 1 werkdag en de verzendkosten € 5,95 per bestelling
Bestellingen boven € 40 worden GRATIS verzonden

BE: de levertijd naar Belgë bedraagt 1-2 werkdagen en de verzendkosten € 7,50 per bestelling
Bestellingen boven € 50 worden GRATIS verzonden

DE: de levertijd naar Duitsland bedraagt 2-3 werkdagen en de verzendkosten € 7,50 per bestelling
Bestellingen boven € 50 worden GRATIS verzonden
 

We verzenden niet onder rembours.


Ander afleveradres
Als je de bestelling op een ander afleveradres wilt laten aankomen is dat mogelijk. In het bestelproces krijg je de mogelijkheid om een ander afleveradres op te geven. De factuur wordt met de bestelling mee verzonden. Wil je graag dat je factuur apart naar het factuuradres wordt verzonden. Vermeld dit dan in het "opmerkingen" veld of stuur ons een e-mail.
Let op: in België is het belangrijk dat indien levering bij een bedrijf plaatsvindt dat de bedrijfsnaam op het pakket komt te staan! Zonder bedrijfsnaam wordt niet bij een bedrijf bezorgd.


Levertijd
Alle bestellingen die voor 15.30 uur plaatsvinden inclusief betaling worden op dezelfde werkdag nog verzonden.
Een uitzondering is de bankoverschrijving, deze bestellingen worden binnen 24 uur na ontvangst van de betaling verzonden.

In de regel worden deze in Nederland en België de volgende werkdag bezorgd. Voor de levertijden van Duitsland moet u rekening houden met een levertijd van 2-5 werkdagen. De bestelling kan bezorgd worden tussen 9.00u 's ochtends tot 21:00u 's avonds.

 

Status Bestelling

Een bestelling kan een verschillende status hebben. Aan deze status kunnen wij en u zien wat de actie is.

Status Actie
Afwachting van betaling De bestelling is ontvangen maar de betaling is nog niet ontvangen
In behandeling De bestelling én betaling is door ons ontvangen
Geannuleerd De betaling is na 10 dagen nog niet ontvangen en de bestelling wordt geannuleerd
Verzonden De bestelling is verzonden, de volgende dag zal de bestelling aangeboden worden


Tracking
Als je bestelling verzonden is ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail van onze webwinkel ter bevestiging van de verzending.

Daarnaast ontvang je een aparte mail met de tracking code als de bestelling als pakket verstuurd is.
De afzender van deze e-mail is Webshop Services, u treft een link aan in deze mail met de tracking code.

Via de in de e-mail vermelde link kom je rechtstreeks uit op de track en trace website.

Niet Thuis?
Als de ontvanger niet thuis is laat de chauffeur  een "niet-thuis-notitie" achter in de brievenbus.
De ontvanger kan dan zelf een wijziging in de bezorging aangeven.

Alleen voor Nederland
De bestelling wordt 1x aangeboden. Lukt het niet om de bestelling aan te bieden dan gaat het pakket naar het servicepunt. De ontvanger heeft dan een week de tijd om een nieuwe bezorgdatum af te spreken. 
 

Handtekening voor ontvangst
Bij de meeste pakketten zal er bij aflevering gevraagd worden voor een handtekening voor ontvangst door de ontvanger.